یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۴:۳۴:۴۶

با پیام وزیر نفت:
نخستین شماره ماهنامه انرژی خاورمیانه امروز منتشر شد

ایران دریلینگ: ماهنامه انرژی خاورمیانه امروز با پپام وزیر نفت و با نگاهی متفاوت به حوزه انرژی و تحلیل و گزارش‌های تخصصی از دی ماه سال جاری به عرصه جراید صنعت انرژی کشور پیوست. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، این ماهنامه در دوره جدید خود قصد دارد بطور تخصصی و با رویکردی حرفه‌ای به مسائل حوزه نفت و انرژی بپردازد. ماهنامه بین‌المللی و تخصصی (MEET) تازه‌ترین شماره خود را با یادداشت اطمینان‌بخشی از وزیر نفت شروع می‌کند و با گزارشات تحلیلی خود سراغ قراردادهای نفتی می‌رود. مهدی حسینی مدیرمسؤل ماهنامه، ماموریت نشریه (MEET) را دسترسی به اطلاعات تخصصی مورد نیاز مخاطبان نفت و انرژی در قالب تحلیل‌های کاربردی موثق، سریع و به موقع دانسته و چشم‌انداز آن را تبدیل شدن به یک مرجع اطلاعات نفت و انرژی معتبر در ایران و خاورمیانه تعریف می‌کند و هدف کلیدی این ماهنامه را کاهش فاصله اطلاعاتی و ارتباطاتی صنعت نفت و انرژی ایران و جهان از طریق اتکا بر دانش و تجربه خبرگان صنعت نفت و نیرو و بهترین‌های عرصه رسانه کشور و گردهم آوردن آنها در قالب شورای سیاستگذاری، نویسندگان و تحلیلگران به عنوان مغزافزار و انتخاب و استفاده از روزآمدترین نرم افزار و سخت افزارهای موجود می‌داند.

(MEET MIDDLE EAST ENERGY TODAY) در شماره نخست خود با تمرکز بر نفت به عنوان اصلی‌ترین منبع انرژی در ایران و خاورمیانه، به موضوعاتی نظیر قراردادهای جدید در صنعت نفت، امنیت انرژی، تامین مالی و سرمایه‌گذاری در صنعت نفت، شیل اویل، فناوری‌های جدید حفاری و صنعت پتروشیمی پرداخته است. در فهرست این شماره همچنین عناوینی با موضوع‌های صنعت برق، سدسازی در ایران، انرژی‌های نو و محیط‌زیست به چشم می‌خورد که نشان از رویکرد همه‌جانبه و تخصصی این نشریه بین‌المللی به موضوع انرژی دارد. به گزارش روابط‌عمومی این نشریه، همه‌ی مطالب منتشر شده در نخستین شماره میت در وبسایت میت آنلاین (www.themeetonline.com) قابل مشاهده است و علاقه‌مندان به این نشریه می‌توانند نسخه‌ی کاغذی آن را نیز به صورت آنلاین تهیه کنند.



  کد خبر : 470
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :